فروش ویژه سوزن سرنگ

معنای گیج در سر سوزن سرنگ چیست؟ سوزن های سرنگ در چه گیج هایی تولید می شوند؟ بهترین گیج سوزن برای سرنگ انسولین چیست؟ قیمت فروش عمده انواع سوزن و سرنگ چند است؟
از آنجا که سرنگ یک وسیله پزشکی بسیار مهم در تزریقات می باشد، انتخاب سوزن مناسب تزریق با سرنگ بسیار اهمیت دارد. سر سوزن های پزشکی توسط ماشین آلاتی جدای از ماشین الات تولید سرنگ ها، تولید می شوند. بنابراین تمامی شرکت های تولید کننده سرنگ، سر سوزن سرنگ را تولید نمی کنند.
سوزن سرنگ با گیج شناخته می شوند. اصطلاح پیج برحسب درجه بندی ضخامت و نازک بودن سوزن می باشد. در این راستا قابل ذکر است که هر چقدر گیج سوزن بیشتر باشد آن سوزن نازک تر می باشد.
شرکت های تولید کننده توانسته اند سوزن هایی با گیج 14 تا 34 را تولید نمایند. قابل ذکر است که منهدم نمودن سوزن های سرنگ پس از انجام عملیات تزریق باید بدقت انجام گیرد و درواقع مسئله ای مهم است که باید مورد توجه واقع شود.

گیج سوزن سرنگ انسولین

سرنگ های انسولین بدلیل تزریقات مرتب انسولین به فرد باید در گیج های نازک و اندازه های کوتاه انتخاب شوند تا درد و زخم کمتری برجای گذارند. برای تزریق انسولین معمولاً از سرنگ هایی با سر سوزن 28 یا 30 استفاده می شود. البته باید به ذکر این نکته بسنده نمود که بهتر است سرنگ های انسولین بصورت یکپارچه همراه با سر سوزن انتخاب شوند.

فروش سوزن سرنگ

فروش و پخش ویژه سرنگ و سر سوزن سرنگ توسط شرکت های خاصی انجام می گیرد. این شرکت ها سعی در عرضه مستقیم انواع این لوازم مصرفی پزشکی از شرکت های تولید کننده به سراسر کشور و مراکز درمانی مختلف دارند.
منبع: تجهیزات پزشکی ایران