فروش سرنگ یکبار مصرف ورید

آیا می دانید سرنگ های تولید شده توسط شرکت ورید از چه تنوع مدل و سایزی برخوردار هستند؟ چطور می توان انواع سرنگ های یکبار مصرف برند ورید را با قیمت فروش عمده و همکاری خریداری نمود؟
بدلیل رعایت بهداشت و پیشگیری از انتقال بیماری ها، امروزه در تمامی کلینیک های درمانی از سرنگ های یکبار مصرف استفاده می شود. البته منهدم نمودن این ابزار پرمصرف در پزشکی نیز باید بطور کامل و اصولی انجام گیرد.
شرکت ورید یکی از تولید کنندگان معتبر سرنگ های یکبار مصرف می باشد. این شرکت با تکیه بر ظرفیت های علمی و بروز دنیا توانسته در تولید انواع سرنگ های پزشکی و حتی برخی دیگر از لوازم مصرفی پزشکی، بسیار هوشمندانه عمل نماید.

سرنگ سازی ورید

تولیدی سرنگ های برند ورید ابتدای کار در دو سایز 2/5 و 10 سی سی انجام می گرفت. با پیشرفت کار و بدست آوردن جایگاه مطلوبی از لحاظ کیفیت و قیمت در بازار مصرف، رفته رفته بر حجم و تنوع تولیدات این شرکت افزوده شد. بطوریکه در حال حاضر دسته بندی محصولات سرنگ ورید شامل موارد زیر می باشد:

  • سرنگ 2، 5، 10، 20، 50، 60 سی سی
  • سرنگ انسولین سه تکه
  • سرنگ شستشو سه تکه گسکت دار
  • سرنگ های خود منهدم
  • سرنگ های تخصصی بایوپلاک

همچنین انواع سر سوزن سرنگ نیز از تولیدات شرکت ورید بوده و براحتی قابل خریداری می باشد. یقیناً با دریافت قیمت همکاری سرنگ از یک مرکز پخش، خرید های عمده بصرفه تر خواهند بود. در فروش سرنگ های یکبار مصرف ورید، قیمت های پخش عمده کارخانه ارائه می شود.
منبع: تجهیزات پزشکی ایران