نمایندگی پخش انواع سایز های سرنگ

آیا برند خاصی از سرنگ های ایرانی یا خارجی جهت خرید عمده و در سایز های مختلف مورد نظر شما می باشد؟ آیا قیمت هایی که نمایندگی های پخش انواع برند ها به مشتریان خود پیشنهاد می دهند، بصرفه است؟
شرکت های تولید کننده لوازم مصرفی پزشکی همچون تولید کنندگان سرنگ، جهت تسریع امور فروش محصولات خود همواره نمایندگی ها و عاملان پخش و فروشی در استان ها و شهر های مختلف درنظر می گیرند.
این نمایندگی ها برحسب مقدار نیاز واحد های درمانی قیمت های مختلفی پیشنهاد خواهند داد. برای نمونه چنانچه حجم مصرفی انواع سرنگ در سایز های مختلف توسط یک بیمارستان بالا باشد، تخفیف های ویژه ای را شامل خواهد شد.
حال چنانچه انواع سایز ها و برند های سرنگ را بتوان بصورت کاملاً مستقیم از شرکت های تولید کننده تهیه نمود و در اختیار درخواست کنندگان و مراکز درمانی در هر کجای کشور که باشند، قرار داد مطمئناً قیمت های خرید بسیار بصرفه تر خواهند بود.

سایز های سرنگ

چگونگی خرید مستقیم سرنگ بصورت آنلاین

قبل از هر اقدامی باید اطلاعات کاملی از شرکت های تولید کننده داخلی و خارجی در انواع سایز ها و مدل های تولید سرنگ بدست بیاورید. اگر تنها کیفیت و قیمت مهم بوده و درجه اهمیت برند در مراحل بعدی قرار دارد، این مجموعه بهترین سرنگ ها در انواع دو تکه و سه تکه همراه با سر سوزن و یا بصورت جداگانه را پیشنهاد داده و لیست قیمت بسیار ویژه ای را پیشنهاد خواهد داد.
یقیناً اطلاع دارید که سرنگ ها در بسته بندی های استریل شده و با تعداد مشخص در کارتن بفروش می رسند. با انتخاب برند، تعداد سرنگ ها با سایز های مختلف در هر کارتن به اطلاع خواهد رسید.
در ضمن حداقل و حداکثر ظرفیت خرید انواع سرنگ ها و سر سوزن های سرنگ نیز اطلاع رسانی خواهد شد.
منبع: تجهیزات پزشکی ایران