قیمت سرنگ 5 سی سی دو تکه

تفاوت سرنگ دو تکه و سه تکه در چیست؟ سرنگ 5 سی سی دو تکه توسط کدام شرکت های ایرانی تولید می گردد؟ چگونه سرنگ 5 سی سی دو تکه را به قیمت کارخانه خریداری نماییم؟
سرنگ ها ابزاری در پزشکی برای تزریق دارو به درون رگ های خونی هستند تا دارو ها از این طریق زودتر جذب بدن گردند. هدف کاربردی سرنگ ها در حجم و طراحی های مختلف، متفاوت است. سرنگ هایی که برای تزریق بکار رمی روند معمولاً در حجم و سایز مشخصی هستند.
سرنگ 5 سی سی یکی از پر مصرف ترین سایز های سرنگ می باشد که اکثر برند ها و کارخانه های تولید کننده سرنگ به دلیل حجم بالای درخواست دهندگان، این سرنگ را در دسته تولیدات خود دارند.
برند هایی همچون آوا پزشک، سوپا، میبد یاس، سها، تری مد، آریان، مینا و نمونه های دیگری که در این بخش فعال می باشند، انواع سرنگ 5 سی سی را در انواع سه تکه و دو تکه تولید می نمایند.

سرنگ دو تکه یا سه تکه

تفاوت سرنگ های دو تکه و سه تکه در وجود گسکت در انواع سه تکه می باشد. با اینکه سرنگ های سه تکه روان تر هستند، اما نمونه هایی از سرنگ های دو تکه تولید شده از مواد اولیه با کیفیت و استفاده از تکنولوژی بروز بسیار مورد توجه قرار دارند. در سرنگ های سه تکه جنس گسکت ممکن است با برخی مواد شیمیایی سازگار نباشد.
فروش انواع سرنگ از این مجموعه به قیمت درب کارخانه صورت گرفته و قادر به تأمین مقدار دلخواه سرنگ و در برند های مورد نظر شما است.
منبع: تجهیزات پزشکی ایران