فروش سرنگ انسولین سها

آیا سرنگ های انسولین سها از کیفیت های لازمه یک سرنگ انسولین برخوردار می باشد؟ سرنگ انسولین سها در چه حجم هایی به فروش می رسد؟ آیا سر سوزن سرنگ انسولین شرکت سها، یکپارچه است؟
سرنگ های انسولین در ایران توسط شرکت های داخلی و با تکنولوژی و دستگاه های ویژه ای تحت استاندارد های لازم، ساخت و تولید می شوند. سرنگ انسولین برای تریق هورمون انسولین بوده و در حجم های مختلفی عرضه می شود. البته همه شرکت های تولید سرنگ، تمام حجم های سرنگ انسولین که شامل سرنگ های انسولین 100 واحدی، 50 واحدی و 30 واحدی می باشد، را تولید نمی نمایند.
برند سها که وابسته به شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران می باشد، سرنگ های انسولین بسیار با کیفیتی در حجم 100 واحدی که به آن سرنگ های یک میلی لیتری گفته می شود، را تولید و به بازار تجهیزات مصرفی پزشکی عرضه می دارد.

ویژگی سرنگ انسولین سها

سرنگ انسولین تولید شده در برند سها، یک سرنگ انسولین بسیار باکیفیت همراه با سر سوزن نازک می باشد که این سر سوزن بصورت یکپارچه به سرنگ انسولین اتصال یافته است. این امر موجب عدم نشت انسولین شده و تعداد واحد قابل تزریق در حجم مورد نظر بطور کامل صورت می گیرد. در تولید سرنگ انسولین سها تمامی استاندارد های لازم از جمله غیرسمی بودن، تب زا نبودن و استریل بودن رعایت گشته است و همچنین قابل ذکر است که سر سوزن این سرنگ در گیج های مختلفی به فروش می رسد.
منبع: تجهیزات پزشکی ایران