فروشنده سرنگ 10 سی سی

کاربرد خاص سرنگ های 10 سی سی برای تزریق چه دارو هایی می باشد؟ خرید عمده سرنگ های 10 سی سی از فروشنده انواع سرنگ با چه قیمتی صورت می گیرد؟ سرنگ 10 سی سی دو تکه می خواهید یا سه تکه؟
انجام تزریقات در تمام جوامع پزشکی با کمک انواع سرنگ صورت می گیرد. در واقع می توان ذکر نمود که انجام نمونه گیری و تزریق دارو با کمک سرنگ های استاندارد باید انجام بگیرد. در صورتیکه سرنگ ها از استاندارد های لازمه برخوردار نباشند، این مسئله خطری می باشد که مصرف کننده و به دنبال آن کل جامعه را به خطر خواهد انداخت.
خوشبختانه شرکت های تولید کننده سرنگ ایرانی با تأکید بر استاندارد های پزشکی لازم برای ساخت سرنگ ها، باکیفیت ترین سرنگ ها را تولید نموده و به مجموعه پزشکی عرضه می دارند. در این بین برخی افراد سودجو با هدف دریافت حاشیه سود بالاتر از فروش سرنگ ها، سرنگ های ارزان قیمت و بی کیفیت را در بازار تجهیزات پزشکی پخش می نمایند.

سرنگ 10 سی سی

همانطور که می دانید سرنگ ها در اندازه ها و حجم های مختلفی تولید می شوند. سرنگ های 10 سی سی نمونه ای از سایز های سرنگ هستند که در تزریقات وریدی مورد بهره قرار می گیرند. این سرنگ ها در انواع دو تکه و سه تکه توسط این مجموعه که فروشنده تمامی برند ها و مدل های سرنگ می باشد، عرضه خواهند شد.
منبع: تجهیزات پزشکی ایران