فروشنده سرنگ انسولین ایرانی

سرنگ های انسولین ایرانی توسط کدام شرکت ها و با چه برند هایی تولید می شوند؟ در چه شرایطی یک فروشنده انواع سرنگ های انسولین می تواند قیمت های ویژه ای را در اختیار شما قرار دهد؟
افرادی که به دیابت مبتلا هستند، در صورت عدم تولید انسولین در بدنشان باید این ماده حیاتی بدن را از طریق تزریق وارد بدن نمایند. میزان و حجم مورد نظر انسولین، توسط پزشک معالج تعیین می شود.
انسولین توسط سرنگ های خاصی که به سرنگ انسولین معروف هستند و از طراحی و سر سوزن های ویژه ای تولید می شوند، به بدن فرد دیابتی تزریق می گردد. همچنین برحسب مقدار مشخص شده انسولین از سرنگ های با حجم مخصوص باید بهره گرفت. سرنگ های انسولین با درجه بندی زوج و فرد مشخص می شوند که درجه بندی زوج در سرنگ های 100 سی سی بوده و به یک واحدی معروف هستند.
سوزن های سرنگ انسولین عموماً بصورت یکپارچه می باشند و این بدان معنی است که سر سوزن ها بصورت جداگانه بر روی سرنگ قرار داده نمی شوند. دلیل این امر جلوگیری از نشت انسولین می باشد. این امر بخصوص برای افرادی که هر یک سی سی انسولین برای بدنشان اهمیت دارد، بسیار حیاتی است.

سرنگ های انسولین ایرانی

شرکت های ایرانی در کنار تولید دیگر سایز های سرنگ، سرنگ انسولین را نیز تولید می نمایند. سرنگ های انسولین تولید داخلی از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار بوده و در تولیدات شرکت های معتبری همچون آوا، سها، تری مد و … دیده می شود.
یک فروشنده عمده لوازم مصرفی پزشکی می تواند بهترین قیمت انواع سرنگ های انسولین ایرانی و خارجی را در اختیارتان قرار دهد.