خرید سرنگ تری مد قیمت کارخانه

چگونه می توان انواع سرنگ تری مد را با قیمت کارخانه تولید کننده خرید نمود؟ سرنگ تری مد در چه سایز ها و حجم هایی موجود می باشد؟ نمایندگی سرنگ تری مد بهترین قیمت ها را بصورت فروش عمده به شما پیشنهاد می دهد.
سرنگ ها که برای تزریق دارو به بدن بیماران مورد استفاده قرار می گیرند، در دسته لوازم مصرفی پزشکی قرار داده می شوند. انواع سرنگ ها با کاربرد های مشابه در حجم های متفاوتی تولید می شوند. البته بین انواع سرنگ، سرنگ گاواژ برای دادن محلول ها و مایعات به بیمارانی که توانایی خوردن غذا و دارو از راه دهان را ندارند بکار گرفته می شوند.
برند تری مد از جمله برند های ایرانی تولید کننده سرنگ می باشد که با قیمت بسیار مناسب قابل دریافت است. قیمت های رقابتی سرنگ تری مد در کنار کیفیت بسیار مناسب این سرنگ ها، بصورت مستقیم درب کارخانه تعیین می شود.

انواع سرنگ تری مد

سرنگ های تری مد در حجم های 2 سی سی، 5 سی سی، 10 سی سی، 20 سی سی، 50 سی سی، گاواژ و انسولین موجود می باشند که در کارتن هایی با تعداد مشخص به فروش می رسند. قابل ذکر است که سرنگ های 2، 5 و 10 سی سی تریمد در مدل های دوتکه و سه تکه پیستون دار تولید می گردند.
تنوع حجمی و تولیدات بالای این شرکت موجب به تقاضای بالای مراکز درمانی و فروشگاه های تجهیزات مصرفی پزشکی از این برند سرنگ گشته است.
داروخانه ها و مراکز فروش لوازم مصرفی پزشکی انواع سرنگ پزشکی را با قیمت فوق العاده می توانند از ما دریافت نمایند.
منبع: تجهیزات پزشکی ایران