خرید اینترنتی انواع سرنگ لوئرلاک

سرنگ لوئرلاک چیست و از چه ویژگی های منحصربفردی برخوردار می باشد؟ در خرید اینترنتی انواع سرنگ و سر سوزن پزشکی چه آیتم هایی باید مورد ملاحظه قرار گیرد؟
سرنگ ها به همراه سر سوزن سرنگ در وارد نمودن مستقیم دارو از طریق تزریقات وریدی نقش مهمی در پزشکی ایفا می نمایند. علم پزشکی به سمتی سوق داده می شود که از ابزار ها و لوازم پزشکی بتوان بهترین بهره را به راحت ترین روش بدست آورد.
در تزریقات با سرنگ های معمولی نیز همواره دغدغه نشت دارو و پرش سر سوزن وجود داشته است. در این راستا، محققین تلاش نمودند تا نوع مناسبی از سرنگ را وارد جامعه پزشکی نمایند که به سرنگ لوئرلاک معروف می باشد.
ساختار سرنگ های لوئرلاک شامل سر مارپیچی می باشد که سر سوزن سرنگ در آن پیچ شده و قفل می شود. بدین طریق امکان نشتی دارو و یا جدا شدن سر سوزن در هنگام تزریقات به پایین ترین حد خود خواهد رسید.

انواع سرنگ لوئرلاک

خرید اینترنتی انواع سرنگ

انواع سرنگ پزشکی و سر سوزن های همراه با آن در گیج های مختلف را می توانید براحتی بصورت آنلاین خریداری نمایید. فروشگاه هایی که پخش انواع سرنگ را بر عهده دارند، لیستی از برند های مختلف سرنگ به همراه حجم های متفاوت درخواستی شما و همچنین از مدل های دو تکه و سه تکه در اختیارتان قرار می دهند. توجه داشته باشید که قیمت های ارائه شده از انواع سرنگ های پزشکی، به قیمت مستقیم کارخانه تولید کننده می باشد.
منبع: تجهیزات پزشکی ایران