خریدار سرنگ 5 سی سی

خریدار کدام نوع از سرنگ 5 سی سی هستید، دو تکه یا سه تکه؟ در خرید عمده سرنگ های 5 سی سی قیمت ها چگونه لحاظ می گردند؟ آیا مارک سرنگ برای خریدار اهمیت دارد؟
سرنگ ها با کاربرد های متفاوت خود و گستردگی این کاربرد ها از لوازم مصرفی پر فروش در بین تجهیزات پزشکی می باشند. در خرید سرنگ نوع مصرفی آن باید مشخص باشد تا بر حسب نیاز حجم مورد نیاز خریداری شود. چراکه سرنگ ها با حجم های مختلف بر حسب سی سی تولید و فروخته می شوند. مصارف متعدد سرنگ نیز در تزریق دارو، تزریق انسولین، جهت شستشو و وارد نمودن محلول های خوراکی به بدن بیمار، می باشد.
سرنگ سایز 5 سی سی یکی از حجم هایی از سرنگ است که بسیار پر فروش می باشد. از سرنگ 5 سی سی در تزریق دارو های وریدی کمک گرفته می شود.

سرنگ 5 سی سی دوتکه یا سه تکه؟

سرنگ های 5 سی سی تولید شده توسط شرکت های مختلف می توانند دوتکه یا سه تکه باشند و خریدار در هنگام خرید عمده یا جزئی سرنگ، این مورد را قید می نماید. تنها تفاوت سرنگ های 5 سی سی سه تکه با دو تکه، وجود تکه ای به نام گسکت در سرنگ های سه تکه می باشد که عمل تزریق را روان تر می نماید. البته برخی شرکت ها نیز سرنگ های دو تکه را باکیفیت بسیار عالی می سازند که پیستون براحتی در داخل محفظه حرکت می نماید.
اگر مارک سرنگ برای خریدار سرنگ اهمیت داشته باشد، از طریق این مجموعه انواع مارک های ایرانی و خارجی سرنگ با تضمین کیفیت، با قیمت عمده کارخانه به فروش می رسد.
منبع: تجهیزات پزشکی ایران