مرکز تخصصی پخش انواع سرنگ لوئرلاک

تقسیم بندی سرنگ ها بر حسب نوک سرنگ چگونه می باشد؟ ویژگی سرنگ انسولین لوئرلاک چیست؟ پخش انواع سرنگ لوئرلاک در یک مرکز تخصصی پخش تجهیزات مصرفی پزشکی در چه برند هایی و با چه قیمتی انجام می گیرد؟
سرنگ ها در پزشکی برای تزریق دارو جهت پیشگیری و درمان بیماری از اهمیت ویژه ای برخوردارند. انواع سرنگ ها که در حجم های مختلف هستند، بر حسب سی سی درجه بندی می شوند تا در تزریق دارو به بدن موجود زنده، مقدار مشخصی انجام گیرد.
تقسیم بندی سرنگ ها می تواند بر حسب نوک سرنگ، حجم سرنگ، اجزا و کاربرد سرنگ انجام گیرد.

انواع سرنگ برحسب نوک سرنگ

در تقسیم بندی سرنگ ها بر حسب نوک سرنگ، انواع مختلف زیر را می توان نام برد:

  • سرنگ سرپیچ دار یا لوئرلاک
  • سرنگ لوئراسلیپ با شیب 6 درصد
  • سرنگ های خارج از مرکز
  • سرنگ کاتتری

در سرنگ های لوئرلاک، این قابلیت وجود دارد که سوزن بصورت پیچی بر روی سرنگ قفل می شود و در هنگام تزریق کنده شدن سوزن و نشتی دارو اتفاق نمی افتد. سرنگ های لوئرلاک برای تزریقات انسانی و حیوانی بسیار پرکاربرد هستند.

سرنگ انسولین لوئرلاک

در بین مدل های مختلف سرنگ برحسب کاربرد، سرنگ های تزریق انسولین وجود دارند. سرنگ های انسولین می توانند ساده و یا لوئرلاک باشند.

سرنگ لوئرلاک

در سرنگ های انسولین لوئرلاک به دلیل اهمیت تزریق انسولین در واحد های تعیین شده، عدم نشتی به حداقل ممکن خود می رسد. البته قابل ذکر است که در خرید سرنگ های انسولین بهتر است آنها را از بین نمونه های یکپارچه انتخاب نمود.
در این مرکز تخصصی پخش انواع سرنگ، بهترین برند های ایرانی و خارجی سرنگ های لوئرلاک با قیمت پخش مستقیم و بی واسطه به تمامی مراکز درمانی به فروش می رسد.
منبع: تجهیزات پزشکی ایران