قیمت پخش انواع سرنگ ایرانی

چه نوع از سرنگ ها بیشتر مورد خرید شما می باشد؟ آیا می دانستید با خرید سرنگ ایرانی کیفیت و قیمت را در کنار هم بدست خواهید آورد؟ مرکز پخش عمده انواع برند سرنگ ایرانی پیشنهادات ویژه ای برایتان دارد.
در نظر داشته باشید که انجام تزریق همراه با سرنگ از روش های معمول در پزشکی می باشد. لذا چون انجام تزریقات در تمامی مراکز درمانی انجام گرفته و اجرا می گردد، پس می توان سرنگ را یکی از ابزار های بسیار پر فروش در حیطه پزشکی درمانی به شمار آورد.
درواقع سرنگ ها نمونه ای از لوازم یکبار مصرف پزشکی هستند که برای هر بیمار باید جداگانه و تنها در یک مرحله بکار گرفته شوند. اهمیت استریل بودن و یکبار مصرف بودن سرنگ ها و سر سوزن سرنگ تا جایی می باشد که اکیداً توصیه می شود پس از انجام تزریقات با سرنگ ها، سریع اقدام به امحاء سرنگ و سر سوزن آن گردد. البته این عمل نیز خود اصولی داشته و معمولاً جعبه های خاصی برای آن تعیین می شود.
شما در مرکز درمانی یا داروخانه یا مرکز پخش تجهیزات پزشکی خود، بیشترین درخواست را از کدام نوع سرنگ دارید؟

خرید سرنگ ایرانی

سرنگ ها از تولیدات شرکت های مختلف ایرانی با اطمینان از کیفیت مورد فروش قرار می گیرند. تنوع سایز سرنگ ها و طراحی ظاهری آنها درخواست های متنوعی را شامل می گردد. تزریقات در کلینیک های درمانی و بیمارستان ها توسط سرنگ های 2/5، 3، 5 و 10 سی سی انجام می گیرد و این تفاوت بدلیل دو عامل می باشد:
نوع داروی تزریق شده
محل تزریق دارو
خرید از یک مرکز پخش هم در مقدار حجم خرید پایین و هم خرید سرنگ در حجم بالا، امکان پذیر است. قابل ذکر است که خرید های بالای انواع سرنگ ایرانی قطعاً با قیمت های ویژه تری انجام می گیرد.
منبع: تجهیزات پزشکی ایران