قیمت عمده انواع سرنگ های تزریقی

آیا از انواع سرنگ ها و حجم های مختلف آنها آگاهی دارید؟ انواع تزریقات با کمک سرنگ کدامند؟ قیمت عمده خرید انواع سرنگ های تزریقی بصورت همکاری چقدر محاسبه می شود؟
سرنگ ها در سی سی های مختلف رابط بین انتقال دارو به بدن بیمار هستند. دارو ها بر حسب ویسکوزیته خود به طرق مختلفی وارد بدن می شوند. یک پرستار باید علاوه بر شناسایی نحوه تزریق دارو ها، از سایز سرنگ مورد نیاز هر کدام نیز آگاهی داشته باشد.
انواع سرنگ ها در حجم های 10 سی سی و پایینتر معمولاً جهت تزریق مورد استفاده قرار می گیرند. سرنگ های در حجم بالاتر بیشتر برای شستشو و همچنین گاواژ کاربرد دارند.

انواع سرنگ تزریق

انواع تزریقات با سرنگ

تریق دارو به بدن خود روش های مختلفی داشته و در رابطه با هر روش از سرنگ های تزریق با حجم مناسب و سر سوزن های ویژه استفاده می گردد. در زیر روش های مختلف تزریق لیست شده اند:

  • تزریق داخل جلدی: در این روش دارو بین لایه های پوستی تزریق شده و بیشتر برای انجام تست مناسب است.
  • تزریق زیر پوستی: این شیوه برای دارو هایی که به آرامی باید وارد بدن شوند مانند انسولین و واکسن کاربرد داشته و محل تزریق فضای چربی زیر پوست بازو و سطح داخلی ران می باشد.
  • تزریق داخل عضلات: به دلیل اینکه عضلات عروق بیشتری دارند، دارو از این طریق سریع جذب بدن می شود.
  • تزریق داخل وریدی: سریعترین شیوه جذب دارو در بدن می باشد.

حال که انواع روش های تزریقات دارو ذکر شد باید بدانید که از سرنگ های 10 سی سی برای تزریقات وریدی و از سرنگ های 2 سی سی جهت تریقات دارو های روغنی استفاده می شود.
قیمت عمده انواع سرنگ های تزریقی به قیمت کارخانه و همچنین آفر های ویژه همکاری قابل دریافت است.
منبع: تجهیزات پزشکی ایران