فروشنده سرنگ انسولین خارجی

سرنگ های انسولین خارجی قابل خرید و فروش در ایران در چه برند هایی و تولید کدام کشور ها می باشند؟ این مجموعه به عنوان فروشنده انواع سرنگ و سر سوزن پزشکی، بهترین سرنگ های انسولین را عرضه می دارد.
آیا می دانید تفاوت سرنگ های انسولین جدید و قدیم در چه می باشد و این ویژگی چه کمکی به بهتر شدن تزریق انسولین در افراد دیابتی خواهد نمود؟
از روش های تزریق مطمئن انسولین در واحد های مشخص شده توسط پزشک، استفاده از سرنگ های انسولین می باشد. سرنگ های انسولین کمی با سرنگ های معمولی متفاوت بوده و باریک تر می باشند. همچنین درجه بندی سطح سرنگ برحسب 100 واحدی، 50 واحدی و بندرت 30 واحدی تنظیم می شود. در سرنگ های انسولین از سر سوزن هایی با گیج 29 تا 31 استفاده می شود.
و البته تفاوت بین سرنگ های انسولین قدیمی و جدید در اتصال سر سوزن سرنگ می باشد که در انواع جدید جدا نبوده و بصورت یکپارچه می باشد.
این یکپارچه بودن سرنگ و سر سوزن عاملی می شود برای دقت بالای تزریق انسولین بخصوص به جهت افرادی که نیاز با تزریق واحد های کمی از انسولین دارند.

سرنگ خارجی

خرید سرنگ انسولین خارجی

سرنگ های انسولین خارجی در برند هایی همچون تولیدات مختلف کشور چین و برند مدورکس انگلیس و پیک ایتالیا از طریق این سایت تخصصی در دسترس می باشند. بهترین سرنگ های خارجی باید از قابلیت های استاندارد لازمه و همچنین قیمت مناسب برخوردار باشند تا مورد تقاضای خریداران واقع شوند.
به عنوان فروشنده انواع سرنگ های پزشکی سعی در پخش بهترین برند های ایرانی و خارجی سرنگ داریم.
منبع: تجهیزات پزشکی ایران