عرضه ویژه انواع سرنگ و سر سوزن

آیا قیمت هایی که از سایر شرکت های عرضه سرنگ پزشکی دریافت نموده اید بصرفه نبوده اند؟ هدف این سایت عرضه انواع سرنگ و سر سوزن در برند ها و حجم های مختلف با قیمت ویژه و بی واسطه می باشد.
بدلیل مصرف بالای انواع سرنگ پزشکی و سر سوزن سرنگ در تمامی مراکز درمانی و آزمایشگاهی، قیمت، آیتمی بسیار مهم در خرید این نمونه از لوازم مصرفی پزشکی می باشد. سرنگ ها با حجم های مختلف کاربرد های متفاوتی هم دارند. سر سوزن های سرنگ بر حسب نوع کاربرد آنها در گیج های مشخصی تعیین می شوند که هر چقدر عدد گیج بالاتر باشد نشان از نازک تر بودن سر سوزن سرنگ خواهد داشت.
خوشبختانه این جزء از لوازم مصرفی پزشکی توسط کارخانه های متعددی با خط تولید انواع سرنگ در حجم های مختلف و سر سوزن بصورت جداگانه و با کمک ماشین آلات پیشرفته در کشور تولید می شوند. کیفیت سرنگ های پزشکی ایرانی قابلیت صادرات را نیز فراهم آورده است.

کاربرد انواع سرنگ در پزشکی

سرنگ ها در سی سی های مختلف کاربرد های متفاوتی دارند. سرنگ های کوچکتر مانند 2، 2/5، 3 و 5 سی سی اغلب برای انجام تزریق دارو به بدن همراه با سر سوزن بکار گرفته می شوند. سرنگ های با حجم بزرگتر برای تریقات دامی مناسب ترند. همچنین سرنگ های گاواژ انواع دیگری از سرنگ برای تزریق محلول های غذایی به بیمارانی که توانایی خوردن غذا از راه دهان را ندارند، کاربرد دارند. نوع دیگری از سرنگ ها، سرنگ های انسولین هستند که به کمک آنها واحد های مشخصی از انسولین به افراد دیابتی تزریق می گردد.
این سایت آنلاین فروش انواع سرنگ های پزشکی و سر سوزن سرنگ را به قیمت کارخانه تولید کننده در حجم های درخواستی شما، بصورت ویژه امکان پذیر نموده است.
منبع: تجهیزات پزشکی ایران