خرید اینترنتی سرنگ انسولین تری مد

سرنگ های انسولین چند واحدی هستند؟ مشخصات سرنگ انسولین برند تری مد چیست؟ آیا خرید عمده انواع سرنگ انسولین بصورت اینترنتی بصرفه می باشد؟
بیماران دیابتی که با عارضه دیابت نوع یک روبرو هستند و همچنین برخی از افراد مبتلا به دیابت نوع دو، مجبور به تزریق انسولین هستند. در واقع تزریق انسولین برای این بیماران، امری حیاتی و ضروری می باشد.
تزریق انسولین به کمک سرنگ های مخصوصی که به سرنگ انسولین معروف هستند، انجام می گیرد. سرنگ های انسولین در درجه بندی و طراحی ظاهری با سرنگ ها معمولی تفاوت دارند.
در سرنگ های انسولین اغلب سر سوزن های یکپارچه بکار میبرند، تا انسولین در واحد های مورد نظر بصورت کامل به بدن فرد دیابتی تزریق گردد. این امر بخصوص برای افرادی که مقدار انسولین تزریقیشان کم است، بسیار حیاتی می باشد.
در واقع میزان انسولین تزریقی بستگی زیادی به مقدار غذا و تحرک فرد دارد.
شرکت هایی در ایران در بین تولیدات انواع سرنگ ها، تولید سرنگ انسولین را نیز گنجانده اند که برای نمونه می توان شرکت تری مد را نام برد.

سرنگ انسولین تری مد

برند تری مد در ساخت و تولید انواع سرنگ های پزشکی مشغول به فعالیت می باشد. تولیدات این شرکت شامل انواع سرنگ های دو تکه و سه تکه با حجم های مختلف و همچنین سرنگ انسولین می باشد.
سرنگ های انسولین برند تری مد در حجم 100 واحدی تولید می شوند که این سایز از سرنگ انسولین گنجایش یک میلی لیتر انسولین را دارا هستند.
با پخش عمده انواع سرنگ های انسولین، قیمت های فوق العاده ای از طریق این مرکز خرید اینترنتی به شما پیشنهاد می گردد.
منبع: تجهیزات پزشکی ایران