خریدار عمده انواع سرنگ های انسولین

آیا می توان اظهار داشت که ارزان ترین شیوه تزریق انسولین استفاده از سرنگ های انسولین می باشد؟ چنانچه خریدار عمده انواع سرنگ های انسولین هستید، این مرکز پخش انواع سرنگ و سر سوزن پزشکی، بهترین قیمت را پیشنهاد می دهد.
دیابت بیماری خاموشی لقب گرفته که می تواند سیستم ایمنی بدن را تحت تأثیرات بسیار منفی قرار دهد. افرادی که با مشکل ناتوانی تولید انسولین در بدنشان موجه هستند باید از طریق تزریق انسولین به روش های مختلف، این ماده حیاتی را به بدنشان برسانند. تزریق انسولین به بدن می تواند از طرق زیر انجام گیرد:

  • سرنگ انسولین
  • قلم انسولین
  • jet injector
  • پمپ انسولین

هدف تمامی این ابزار ها تزریق انسولین به بدن بصورت آسان و با کمترین درد می باشد.
در بین تجهیزات تزریق انسولین، استفاده از سرنگ های انسولین ارزان ترین شیوه تزریق می تواند باشد که کاربرد آن نیز برای بیمار راحت است.

خرید عمده انواع سرنگ انسولین

بهترین سرنگ های انسولین در طراحی ساخته می شوند که بصورت یکپارچه به همراه سر سوزن باشند. این ساختار موجب به حداقل رسیدن نشتی انسولین خواهد شد. سرنگ های انسولین در حجم های 30، 50 و 100 واحدی تولید می شوند که حجم های کوچکتر برای استفاده افرادی می باشد که انسولین تجویز شده از طریق پزشک به آنها، کمتر می باشد. سر سوزن سرنگ انسولین برای کاهش درد تزریق و کاهش آثار کبودی، کوتاه در نظر گرفته می شود و گیج سر سوزن 29 تا 31 می باشد.
در صورتیکه خریدار عمده انواع سرنگ های انسولین هستید، مرکز پخش ما بهترین مارک های سرنگ انسولین را به همراه لیست قیمت پخش بسیار مناسب به شما ارائه خواهد داد.
منبع: تجهیزات پزشکی ایران