خریدار سرنگ 5 سی سی لوئرلاک

ویژگی منحصربفرد سرنگ های لوئرلاک در سایز های مختلف چیست؟ چنانچه خریدار عمده سرنگ های لوئرلاک در سایز 5 سی سی و دیگر حجم ها هستید، پیشنهادات فروش ما را جدی بگیرید.
انواع سرنگ ها تزریق دارو بر حسب نوک سرنگ دسته ای با عنوان سرنگ های لوئرلاک دارند. در سرنگ های لوئرلاک با این قابلیت مواجه هستیم که سوزن براحتی به سرنگ پیچ می شود.
و اما این قابلیت چه مزایایی را در استفاده سرنگ های با این ویژگی به همراه خواهد داشت؟
گفتنی است که سرنگ های لوئرلاک دارای این قابلیت منحصربفرد هستند که مانع از پرت شدن سوزن بدلیل پیچ شدن آن در نوک سرنگ خواهند شد. آمار های جهانی نشان می دهد سالانه بسیاری از پرستاران با عفونت های ناشی از برخورد سرسوزن های آلوده با بدنشان مواجه می شوند که بدلیل پرتاب شدن سر سوزن می باشد. بنابراین این ویژگی استفاده سرنگ ها را ایمن می نماید.
همچنین در سرنگ های لوئرلاک خاصیت دیگری نیز نهفته است و آن عدم نشتی دارو علی الخصوص در تزریق دارو هایی است که هر دوز آن بسیار اهمیت دارد.
این سرنگ ها در اندازه های مختلفی تولید و به بازار مصرف عرضه می شوند.

برند های تولید کننده سرنگ لوئرلاک 5 سی سی

چنانچه به عنوان خریدار عمده سرنگ با این سایت آشنا شده اید باید یادآور شویم که انواع سرنگ های پزشکی را از این طریق می توانید سفارش دهید.
در فروش سرنگ های لوئرلاک5 سی سی برند ایرانی آوا و برند خارجی مدورکس مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است. در این بین برند های ایرانی و خارجی دیگری نیز هستند که پخش مستقیم انواع سرنگ های آنها به ما سپرده شده است.
منبع: تجهیزات پزشکی ایران