تولید کننده سرنگ انسولین بدون درد

نحوه تزریق انسولین با سرنگ انسولین چگونه است؟ سرنگ های انسولین بدون درد در برند های تولید کننده ایرانی کدام ها هستند؟
دیابت این بیماری خاموش زمانی که منجر به عدم تولید انسولین توسط هورمون های بدن گردد، راهی جز تزریق انسولین در فرد مبتلا شده نخواهد گذاشت.
همانطور که می دانید تزریق انسولین نیز باید به طور مرتب و در یک یا چند نوبت در طول شبانه روز انجام گیرد. این تزریق می‌تواند در نواحی خاصی از بدن همچون شکم، بازو و… صورت پذیرد. بیماران دیابتی که اجبار به تزریق انسولین دارند باید یاد بگیرند که چگونه انسولین مورد نیازشان را تعیین نموده و چطور مقدار صحیح آن را درون سرنگ بکشند.
بله در واقع سرنگها وسیله تزریق انسولین به بدن بیماران دیابتی هستند.
آثاری که از سرنگ ها بر روی بدن بیماران دیابتی باقی می‌ماند گاه درد هایی برای آنها به دنبال خواهد داشت. بنابراین تولید کنندگان سرنگ انسولین برای برطرف نمودن این عوارض، سرنگ های تزریق انسولین بدون درد را تولید و عرضه نموده اند.

سرنگ انسولین بدون درد

روش تزریق انسولین توسط سرنگ

سرنگ های مورد استفاده برای تزریق انسولین بهتر است به صورت یکپارچه همراه با سر سوزن انتخاب شوند. تزریق انسولین با سرنگ باید به صورت عمودی انجام شده و پیستون آن تا آخر فشرده گردد. همچنین سرنگ های استفاده شده را امحا نموده و شرایط بهداشتی به طور کامل رعایت گردد.
برند های تولید کننده سرنگ انسولین بدون درد در ایران انگشت شمارند. در ارتباط با مشاوران ما از این برند ها و قیمت پخش مستقیم آنها آگاهی خواهید یافت.
منبع: تجهیزات پزشکی ایران